Rabu, Februari 01, 2012

segalanya telah berlalu...

semuanya dah berlalu..malas aku nak fikirkan lg segala derita yg aku alami.biarlah ia berlalu umpama sungai yg mengalir.ALLAHs.w.t itu ada dan aku pun tahu DIA sayangkan aku.zaman kecil dan remaja yg x bahagia.sekarang aku dah berkahwin dan ada keluarga sendiri.aku ada anak2 yg amat aku sayang..tp kenapa hati aku tetap mati??kenapa hati ini x bahagia.sekarang ni aku rasa diri aku mcm pelik je.byk sgt benda2 yg aku risau jadi kat anak2 aku.aku dah mcm xde perasaan kasih sayang.pada suami pun mcm xde apa2 perasaan pun.sayang kat anak je..kat diri sendiri pun xde rasa apa2.aku ada masalah rohani ke?..aku xnak anak2 aku rasa apa yg aku rasa,aku terlalu melindungi.aku risau anak2 aku tak boleh berdikari nanti.

apa yg telah jadi kat aku ni.aku mcm boleh pegi ke alam lain.aku ada cikgu yg sentiasa ada bersama aku tp aku x nampak dia.byk perkara2 ghaib yg diceritakan pada aku..sampai aku kdg2 jadi mushkil dan keliru.betul ke apa yg dikata??aku ni dah la pelajaran agama kurang,bila diberi tahu ttg rahsia insan ni.ntah la aku pelik xtau betul ke x.aku juga byk alami benda2 pelik.satu ketika sedang aku tutup mata membaca tahyad awal tiba2 rasa badan ringan dan seperti diangkat.bila buka mata aku ada depan kaabah.saat aku terkejut sangat ada kt umah blk,batal sembahyang aku.kena sembahyang blk.debarannya mcm nak tercabut jantung.memang ada ke org yg alami semua ni..bkn sekali je aku alami pengalaman mcm tu.ada byk tempat yg tiba2 aku sampai.aku pun pelik,dan tempat2 tu plk byk yg aku xtau kat mana tp suasananya mcm zaman2 lama mgkn era50 atau60an.klu jumpa org pun aku tak kenal sape tp dorg tu mgkn raja atau pahlawan2 dulu.

aku x pernah cerita benda2 ni pada sesiapa.aku blh tulis ni pun rasa ok sikit drpd tanggung sorang2.lgpun klu aku cite kat org pun mesti org kata aku ni x btl atau kuat berangan.aku xde tempat nak berkongsi apa2.suami aku pun x caya benda2 ni sume.ntah la apa akan jadi kat aku nanti.mata aku ni plk blh je nampak benda2 halus ni..pelik.emm...biarlah ia berlalu,menjadi misteri diriku.

Tiada ulasan:

Catat Komen